خدایا طاقت دوری ندارم...


♥♥♥♥ عشق پائیزی ♥♥♥♥

این وبلاگ برای همه عاشق ها است...

خدایا طاقت دوری ندارم...

 


عاشق امروز  صبح رفت خدمت سربازی...

 

با چشمانی اشک بار از هم خداحافظی کردیم...

 

دلم نمیخواست بره...

 

میخواستم پیشم بمونه...

 

از لحظه ای که باهم خداحافظی کردیم تا الان که 6 ساعت و 39 دقیقه گذشته دلم براش خیلی خیلی خیلی خیلی تنگ شده..میخوام زود برگرده...زوده زود...

 

همش تلفن دستمه و منتظر تماسش هستم...جدایی چقدر سخته...من طاقتش رو ندارم خدا...

دوستان برامون دعا کنید...



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت12:21---24 اسفند 1390
salam mamnoonam ke be webam omadin manam shomaro link kardam movafagh bashin

HATE
ساعت13:43---21 اسفند 1390


HATE
ساعت13:42---21 اسفند 1390
سلام گلم!
شیطوری؟!
دعا میکنم عاشق سلامت باشه و زودترم بت بزنگه!
انقد بی تابی نکن!
فداتشممممممم!


محسن
ساعت11:41---21 اسفند 1390
سلام دوست عزیز امیدوارم حالت خوب باشه

وبلاگ قشنگی داری مطالبی که گذاشتی زیبا هستن

خوشحال میشم به منم سربزنی

فعلا بای منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,ساعت 11:13 توسط عاشق و معشوق| |


Power By: LoxBlog.Com